Pages

Lee Taemin !

Assalamualaikum ! Annyeonghaseyo ! Hello ! hmmm .. apa khabar pembaca blog ? harap korang semua sihat walalfiat okay :) aku rasa sekarang ni global korea kan ? ramai gilakan korea termasuk aku . aku minat korea ni pun sebab pengaruh rakan2 aku lhaa ni . mula2 mana lhaa aku minat sangat dengan korea ni . lepas tu aku tengok je Lee Taemin ni , terus aku jatuh cinta pada korea .sampai teringin nak jadi macam dia pun ada . Taemin ni sebenarnya ada group sendiri iaitu Shinee . lagu2 diorg semuanya popular . diorang ni terdiri daripada 5 orang iaitu Onew , Jonghyun , Key , Minho dan Taemin . tapi yang paling aku minat dalam group ni Taemin lhaa . dia ni yang paling muda taw dalam group Shinee . Taemin ni diberi gelaran "maknae" . "Maknae" dalam bahasa melayu bermaksud muda . tak tau lhaa betul ke tak . Nak tahu sebab apa aku gilakan "Taemin" ni ? sebab yang pertama mestilah sebab dia ni Handsome . tapi kadang2 Taemin ni boleh jadi cantik taw . haha . sebab yang kedua dia ni pandai dance ! klau dia dance mmg cantik lhaa . lgi pun dia ni bkn saja pandai dance dlm lgu2 dia je tapi boleh breakdance . dan sebab yang ketiga aku gilakan Taemin ni ialah sebab dia ni pandai main piano . kalau perempuan lhaa kan tgok dia main piano kan , mesti hati dia cair lah . nak tengok dia main piano ?
ni Taemin main piano . tajuk lagu yang dia mainkan ialah River Flows In You . Tapi orang asal yang main piano ni bukan Taemin tapi Yiruma . Taemin kata dia minat sangat lagu2 Yiruma ni . klau nak tahu siapa tu Yiruma , cari lhaa sendiri ek . :) okayy lhaa . Ni saja yang aku nak dengan korang semua . Assalamualaikum ! Annyeong ! Bye !